onsdag 18. april 2012

What I wore Wednesday




Dette er et av forrige ukes jobbantrekk, et nytt antrekk fra topp til tå, cant beat the feeling! :) Skoene kjøpte jeg i Danmark mens resten av antrekket ble kjøpt her hjemme i en lokal sjappe, jeg lot meg overtale av ekspeditrisen som hadde på seg samme antrekket men i andre farger. Hun var så stilig, kunne det funke på meg? ;) Her er resultatet, jeg syns det duger. :P Skoene setter en ekstra spiss på det hele også, superfornøyd!! En kvinnelig kollega av meg sa at hun ble i godt humør bare av å se på meg! Så utrolig hyggelig sagt da, ble nesten litt rørt jeg da jeg egentlig er ganske sjenert av meg som person men likevel velger å stikke meg ut i klesveien. En litt grå hverdag blir med ett mye mer artig og spennende med litt fargerike klær mener nå jeg. :)

This is one of last week work outfits, a brand new apparel from head to toe, cant beat the feeling! :) You know what Im talking about right? *grins* I bought the shoes in Denmark while the rest of the outfit was purchased in a local shop back home. I got persuaded by the sales assistant in the shop, she was wearing the exact same outfit but in different colours. She looked so cool, could I work it too?. ;) *smiles* Well here is the result, in my opinion the outfit suits me, totally loving the green/pink combo. :) The pinkie shoes adds a nice touch as well, Im really pleased with this outfit! One female colleague of mine paid me the best compliment ever, she told me she felt really happy and in high spirit just by looking at me. :) Im pretty shy in person but not when it comes to wearing colourful clothes. ;) In Norway you get noticed when wearing anything other than black, grey, beige, basically. I find everyday life so much more exciting and fun when wearing colourful outfits, everyone should experience it! :)








Cardigan from Love Therapy (2011/12)
Dress from Whos that girl (2011/12)
Tights from Sneaky Fox
Shoes from Pataugas (2012)




Linking up to: What I Wore Wednesday at The Pleated Poppy.


pleated poppy




2 kommentarer:

  1. i LOVE this. im a huge colour fan and this whole outfit makes me smile! Great job!!xx

    SvarSlett
  2. Aaaw, how sweet of you! :) I must admit its one of my favourite outfits. :)

    SvarSlett