onsdag 25. april 2012

What I wore Wednesday



Dette er hva jeg hadde på meg på kontoret sist onsdag, et ganske typisk antrekk for meg bestående av en dæsj farger kastet sammen i en kombinasjon av topp, cardigan og skjørt. Dette har vel etterhvert blitt min signaturstil.  :P
Det var ikke vær til å ta bilder ute og måtte derfor trekke innendørs. Inntil videre har jeg mitt eget showroom i et av husets soverom (nyoppusset), vedkommende som planlegges å flytte inn dit i fremtiden har ennå ikke fått fast tilholdssted i magen min. ;)



This is what I wore last Wednesday for a day at the office. This is kind of my signaturelook, a burst of colours thrown in along with a top, cardigan and a skirt. The weather has been terrible of late so I had to take shots indoors. For now I have my very own showroom in one of our bedrooms, we have just finished redecorating it.We are hoping for a little one to be moving in there sometime in the future. (nursery).






Cardigan from Noa Noa (2011)
Basic tanktop from H&M
Skirt from Boden (spring collection 2012)
Shoes from Poetic License (2012)
Tights from Sneaky Fox

Linking up to: What I Wore Wednesday at The pleated poppy

pleated poppy

1 kommentar:

  1. Anonym5/05/2012

    Love your shoes so much! Gorgeous!
    Rebecca www.winnipegstyle.ca

    SvarSlett