onsdag 2. mai 2012

What I wore Wednesday



Enda en uke er passert, skal si tida flyr. Jeg har i utgangspunktet som mål å skrive to blogginnlegg i uken men jammen har det blitt liten tid til det gitt *host host*. ;) Skjerpings må til ingen tvil om det, får prøve å skyve unna alle de andre tidstyvene. :) Over til antrekket, jobb/kontor relatert som vanlig, føler meg så heldig som jobber på kontor hvor jeg kan dresse opp eller ned alt etter hva jeg føler for, vi har en casual stil på kontoret heldigvis. Denne gang har jeg prøvd å bryte opp serien med skjørt og gå for tights & tunika stilen istedet, greit med litt variasjon. :) Etter å ha studert ørti fjørti amerikanske moteblogger hvor belte heller er regelen enn unntaket så måtte jeg finne ut av denne åpenbare fasinasjonen. Jeg fant et billig belte på H&M og det funker knallbra! Jeg har en tendens til å drukne i tunikaer men et belte forandrer alt, plutselig har jeg en midje igjen. :) Jeg er superhappy for at jeg har funnet en ny måte å bekle tunikaene på, at jeg ikke har tenkt på dette før! :P I dette øyeblikk er det joggebukse og Game of Thrones på skjermen som gjelder, sesongstart i dag, *alle fantasyhjerter gleder seg*. :)



Another week passing by, time flies I tell ya!. :) It was always my intention to write at least two blogposts a week but somehow I havent found the time. I will do better I promise. :) As for last week`s outfit I have tried to break out of my skirt habit and have instead opted for a tunic&tights combo. Luckily we have a casual dress code at work so I can get away with everything outfitwise. :) This is also the first time Im wearing a belt and I love how it turned out. :) Tunics do not flatter my skinny frame, tend to swamp me but by wearing a belt I suddenly have a waist again. :) Im so happy, now I can get a lot more wear out of the few tunics I posess. Im totally fussing over belts now, my new favourite accessory! :) Right now Im in my sweatpants eagerly anticipating the season opening of Game of Thrones here in Norway. * leaps of joy*





Mint tanktop from H&M (new - 2012)
Tunic from Kappahl (old)
Cardigan from H&M (new - 2012)
Belt from H&M
Tights/jeggings from H&M (old)
Shoes from El Naturalista (Fall/winter collection 2011)

Linking up to: What I Wore Wednesday at The pleated poppy

pleated poppy

6 kommentarer:

  1. I love this outfit and those boots are wonderful!

    SvarSlett
  2. Aw, thank you Megan! :) I love El Naturalista booties and these purple ones are a favourite! :)

    SvarSlett
  3. Anonym5/05/2012

    Absolutely lovely look! Love the patterns! Amazing boots! :)
    Rebecca www.winnipegstyle.ca

    SvarSlett
  4. Aw, thanks a lot Rebbeca! means a lot! :)

    SvarSlett
  5. This is such a lovely mix of colours! I like your bright style, Izzy!

    Thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment - I really appreciate it. :)

    SvarSlett
  6. Aw, thank you so much Sheila! :) I can do bright and spunky! :P Thanks for visiting my blog as well. :)

    SvarSlett