torsdag 2. februar 2012

Januar shoppingspree - Gudrun Sjödén

Mitt første Gudrun Sjödén plagg gjør sin entre i garderoben min. Jeg har alltid tenkt at Gudrun Sjödén ikke var helt min greie, litt gammel tante-formingslærer look, men faktisk har jeg endret oppfatning, ihvertfall delvis. ;) Man kan gjerne kombinere enkelt plagg sammen med andre klær og få et smashing resultat. :) Dette nydelige skjørtet fra årets vår kolleksjon kom i posten i dag. Jeg hadde også bestilt en skjortekjole men den var i største laget selv i str S. Akkurat det kan være aberet med GS, for en stankelbein som meg så kan plaggene gjerne bli litt i romsligste laget. Jeg mener at jeg prøvde en kjole i str XS i butikken i Gøteborg, men for vår kolleksjonen er ikke str XS tilgjengelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar